Міська влада вирішила взятись не тільки за економічні та соціальні проблеми міста, а й за духовність та моральність. З цією метою виконавчим комітетом було прийняте рішення Про заходи щодо забезпечення дії Закону України "Про захист суспільної моралі . Це рішення спрямоване на унеможливлення зростання впливу негативних моральних явищ на розвиток громадян та захист суспільної моралі в Яготині. Суспільна мораль – це етичні норми, правила поведінки, що склалися в суспільстві на основі традиційних духовних і культурних цінностей, уявлень про добро, гідність, честь, громадянський обов’язок, совість, справедливість. Тож Відповідно до підпункту 2 пункту "б” статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України "Про захист суспільної моралі”, виконавчий комітет Яготинської міської ради вирішив: Заборонити розповсюдження та рекламу продукції сексуального чи еротичного характеру в житлових будинках, приміщеннях органів державної влади, закладах культури і мистецтва, підземних переходах, ігрових залах, комп’ютерних клубах, інтернет-кафе, кіосках з продажу періодичної преси і павільйонах, місцях громадського відпочинку, на вокзалах, об’єктах з прокату аудіо-, відеокасет, СД-дисків, вуличних лотках і ринках. В принципі таке рішення не є поганим, але й не є чимось революційним воно просто посилює виконання згаданого закону. Який, сам по собі, є наче й потрібним, але дуже не досконалим. А діяльність Національної експертної комісії, яка часто "дуже старається" втілювати подібні рішення у життя, часом взагалі викликає подив, а деколи й істеричний сміх. Ось, що пише з приводу цього Юрій Винничук. Яке це щастя, що Національна експертна комісія не спить, не дрімає, а продовжує боротися з педофілією, зоофілією, садизмом і мазохізмом. Почуваєш себе, як за кам'яною стіною. Граніца на замкє і враг нє прарвйотся. І дарма, що в усьому цивілізованому світі мультфільм "Південний парк" ("South Park") підозріло популярний, наші діти повинні виховуватися на інших моральних цінностях. Недремний пан Костецький своїм гострим оком помітив там не тільки дитячу порнографію, але й пропаганду релігійної ворожнечі. І дарма, що серія вийшла на екрани ще 25 травня. Цілих п'ять місяців проникливі експерти з НЕКу вивчали матеріал і замовляли всеукраїнські соціологічні дослідження. Чи при цьому вимірювали особисту стадію збудження під час чергового перегляду, ми не знаємо. Але я, як патріот рідного народу, мушу звернути увагу НЕК ще й на інші твори, які зазіхають на нашу душу, культивують розпусту, зневіру і збочення. Адже під загрозою розпусти опинилася не тільки ранима душа дитини, а й дорослого! В першу чергу це стосується пісні "Червона рута". Усім відомо, що жодної червоної рути, як квітки, не існує. Тоді що мав на увазі гр. В. Івасюк? Вважаю, що йшлося йому про дівочу цноту. А тепер подумаймо, про що співається у пісні? "Червону руту не шукай вечорами". Це що ж виходить? Що у нас уже не залишилося жодної несплюндрованої української цілочки? Така постановка питання – "не шукай!!!" та "не треба нести мені квітку надії", – викликає зневіру і руйнує наші питомі народні традиції. Якими очима після цього буде дивитися електорат на наших жінок-нардепів, чия непорочність і чистота не піддавалися досі сумніву? В другу чергу слід уважніше придивитися до Вінні-Пуха. У якому він зв'язку з Пацем? Як на мене, цей зв'язок більш ніж підозрілий. Очевидно, в цьому питанні були б компетентніші товариші Ляшко і Калєснічєнка. Варто заслухати і їхню думку. В епізоді, де Вінні-Пух і Паць вирішують викопати яму для Слонопотама, вони символічно розігрують статевий акт. Бо яма – це не що інше, як жіноча, перепрошую в Ганни Герман, піхва. А самі Пух і Паць постійно падають одне на одного. Ось характерний діалог: "– Пух! – пропищав голосок. – Це Паць, – нетерпляче закричав Пух. – Ти де? – Унизу. – Унизу чого? – Унизу тебе. Вставай! – О! – сказав Пух і зірвався на ноги. – Я що, упав на тебе? – Авжеж, ти упав на мене. Як добре, що це виявився ти!" Отже Паць висловлює неприховане задоволення, що саме Пух упав на нього. При слові "мед" Пух неодмінно збуджується, як депутат Чєчєтов при слові "Кремль". Одного разу він, тобто Пух, а не Чєчєтов, каже: "Я поліз би по мед і в яму, і я взяв би горнятко, і спершу облизав би самі тільки вінця, а далі став би лизати-лизати з самої середини горнятка, а потім..." Навіть не хочу продовжувати. Книжку слід вилучити і привселюдно спалити. Недалеко від Пуха втік і Карлсон. Ця дивна істота лише прикидається чоловіком, а насправді – перевдягнена жінка. Придивіться до його зображень на книжках і в мультфільмах. Ви бачите на його штанах те, що в нашому народі здавен називали матнею? Ні, ви не побачите там матні, бо у ній нема жодної потреби. Карлсон, перепрошую депутата Голуба, не має навіть натяку на чоловічі статеві органи. Окрім того, згадаймо нестримний потяг Карлсона до солодощів. Хіба це не видає у ньому жінку? А відтак постає цілком тривожне питання: у яких стосунках з Малюком перебуває ця дама? Чим вони займалися на даху? А візьмемо казку "Червона Шапочка". Уже сама назва цієї казки викликає певні небажані асоціації. На це, до речі, звернув увагу ще видатний учений Еріх Фромм, який надає особливого значення червоній шапочці, як символу менструації, і пляшці, яку несе дівчинка, як символу невинності. Вовк, на думку Фромма, — це ґвалтівник самець, а каміння, яке кладуть йому в черево після того, як мисливець рятує звідти бабусю і онучку, означає стерильність чоловіка, його покарання за порушення сексуального табу. Мовчу вже про довгий ніс Піноккіо, всюдисущого фалосоподібного, перепрошую Олеся Довгого, Хлопчика-Мізинчика, фалосоподібну булаву Котигорошка, піхвоподібну ступу Баби-Яги, сумнівні стосунки пана Коцького і Лисички та садистські нахили Лиса Микити. Останній має ще й ту негативну рису, що разюче нагадує нам діючого Президента, а усі його капосні вибрики недвозначно натякають на нездійснені (очевидно, з поважних причин) обіцянки глави держави. Чи можу я, як чесний громадянин, спокійно стежити за всіма фіґлями цього крутія, шахрая, шелихвоста і пройдисвіта (я про Лиса Микиту), цього дурисвіта і гультіпаки, пустодзвона і злодюжки, гульвіси і гунцвота, цього товстого хитрого Лиса з хижою мордякою, цього тупого бевзя і штурпака, дурпецала і бовдура? Адже це викликає настільки одіозні асоціації, що вони, чого доброго, можуть привести мене до позицій опортунізму, зневіри у завтрашньому дні і негативного ставлення до правлячої партії!
|